Jakim językiem warto mówić do pracowników i kandydatów? Poznajcie zasady komunikacji, która nie tylko przekazuje informacje, ale też przyciąga uwagę, budzi emocje i zostaje w głowie na dłużej!
Podczas 2-dniowego szkolenia nauczycie się:
Będziemy pracować na rzeczywistym contencie marki (treści z komunikacji wewnętrznej lub zewnętrznej). Przećwiczymy pisanie różnego rodzaju tekstów (szczegółowy zakres uzgodnimy przed warsztatem):
Szkolenie dla grup liczących 6-16 osób.
Zdobędziecie wiedzę, którą będziecie mogli od razu wykorzystać w praktyce. Ćwiczymy na Waszych tekstach, jednocześnie je analizując i poprawiając.
zespoły EB
działy HR
działy komunikacji wewnętrznej
ambasadorzy marki organizacji
menedżerowie zarządzający zespołami
zespoły interdyscyplinarne złożone ze specjalistów z ww. działów
Osobowość marki pracodawcy. Jakie relacje chcemy, a jakich nie chcemy budować z odbiorcą.
Archetypy marki jako narzędzie storytellingowe. Jaką rolę marka będzie pełnić w życiu odbiorcy.
Tone of Voice marki pracodawcy. Brand voice chart, hasła, słowa kluczowe, hasztagi w komunikacji SoMe (pierwsza iteracja).
Prosty język – czym jest i dlaczego działa, jakie przynosi korzyści w działaniach HR&EB. Zasady prostego języka w obszarze merytoryki, struktury, gramatyki i relacji – ćwiczenie ich wykorzystania w tekstach. Strony i aplikacje przydatne do pisania w prostym języku.
Komunikacja w punktach styku z marką a dywersyfikacja treści. Dobór kanałów komunikacji pod kątem grup docelowych pracodawcy.
Komunikacja marki w SoMe, scenariusz postów, wprowadzenie do algorytmu LinkedIna, zasady „do’s & don’ts”.
Jak przyciągać uwagę czytelnika – wykorzystanie w praktyce 6 zasad tworzenia wciągających tekstów. Język korzyści i pisanie z myślą o odbiorcy.
Zasady tworzenia wzorcowego contentu dla marki – ćwiczenie pisania różnego rodzaju tekstów z zastosowaniem wiedzy zdobytej na szkoleniu. Wskazówki, jak mądrze wykorzystać AI do pracy z tekstem.
Od 20 lat jako ekspertka HR&EB, a od 15 lat jako bardzoHR pomaga firmom budować wizerunek pracodawcy w sposób spójny, logiczny, adekwatny do potrzeb biznesu oraz atrakcyjny dla grup docelowych.
Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii EB oraz w zarządzaniu projektami z obszaru kultury organizacyjnej i wartości. Towarzyszy pracodawcom w odkrywaniu DNA organizacji, prowadzi badania percepcji marki wśród grup docelowych, definiuje filary pozycjonowania (w tym EVP), a także określa kierunek zmian w obszarze kultury oraz wdraża wartości firmowe w życie organizacji.
Jako bardzoHR do tej pory współpracowała z ponad 90 firmami, takimi jak Grupa Allegro, Ceneo.pl, Play, Dolby Poland, Toyota, Roche, OCEANIC, Grupa Carlsberg, Grupa Komputronik, Gedeon Richter, Arvato, Oknoplast, EntireM, Algida Unilever, Oferteo, BLUM.
Ma 20-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji. Jest absolwentką dziennikarstwa i filologii polskiej, ekspertką w dziedzinie wdrażania narzędzi komunikacji. Projektuje i upraszcza teksty, a także zaraża innych pasją do prostego języka – podczas szkoleń, webinarów czy działań promocyjnych na portalu LinkedIn.
Pracowała m.in. w agencji PR, gdzie prowadziła projekty komunikacyjne dla firm oraz instytucji, a także w działach HR w sektorze finansowym. Odpowiadała za działania w ramach komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, prowadziła szkolenia dla pracowników z komunikacji pisemnej.
WARIANT ONLINE
Usługa obejmuje:
konsultacje oraz pracę własną trenerek przed warsztatem (miniaudyt wybranych tekstów Klienta + badanie potrzeb + opracowanie „szytego na miarę” scenariusza warsztatu)
2-dniowe szkolenie online (łącznie 12 h zegarowych) prowadzone przez 2 trenerki dla grupy max. 10-osobowej
zapewnienie uczestnikom dostępu do interaktywnych narzędzi szkoleniowych Mural
digitalizację wzorcowych treści wypracowanych przez uczestników na szkoleniu
materiały dla uczestników warsztatu:
wzory tekstów
manual z zasadami pisania
prezentacja szkoleniowa ppt
lista 75 chwytliwych sposobów na rozpoczęcie tekstu
netografia i bibliografia
certyfikat uczestnictwa w wersji pdf
godzinną grupową sesję follow-up online dla uczestników po 4-6 tygodniach od szkolenia
WARIANT STACJONARNY
Usługa obejmuje:
konsultacje oraz pracę własną trenerek przed warsztatem (miniaudyt wybranych tekstów Klienta + badanie potrzeb + opracowanie „szytego na miarę” scenariusza warsztatu)
2-dniowe szkolenie stacjonarne (łącznie 16 h zegarowych) prowadzone przez 2 trenerki dla grupy max. 16-osobowej
digitalizację wzorcowych treści wypracowanych przez uczestników na szkoleniu
materiały dla uczestników warsztatu:
wzory tekstów
manual z zasadami pisania
prezentacja szkoleniowa ppt
lista 75 chwytliwych sposobów na rozpoczęcie tekstu
netografia i bibliografia
certyfikat uczestnictwa w wersji pdf
godzinną grupową sesję follow-up online dla uczestników po 4-6 tygodniach od szkolenia
dojazd i nocleg osób prowadzących
Zamawiający zapewnia:
wyposażoną salę szkoleniową
przerwy kawowe oraz obiadowe
Przed warsztatem – pakiet konsultacji online, podczas których wypracujemy propozycję wartości zatrudnienia (Employee Value Proposition) oraz kierunek pozycjonowania marki pracodawcy.
Po warsztacie – pakiet wdrożeniowy obejmujący pracę na konkretnych tekstach Klienta i przygotowanie ich finalnych wersji, np.:
credo marki, claim, hasła EB-owe,
szablony ogłoszeń rekrutacyjnych,
szablony komunikacji z kandydatami do wykorzystania w ATS,
formularz aplikacyjny,
teksty na stronę Kariera,
scenariusz postów i wsparcie w tworzeniu contentu do mediów społecznościowych,
Kodeks Etyki.
Umówmy się na bezpłatne spotkanie online trwające 30-60 min, by jak najlepiej poznać Twoje potrzeby i ustalić zakres działań. Na tej podstawie przygotujemy wycenę usługi.
odnowasłowa
Poniatowskiego 5
00-000 Warszawa